2015年1月10日星期六

長期爆瘡又有斑的敏感肌救星? Miami Peel – Peel 走暗瘡一Take 過


大白鼠慶幸自小比較少暗瘡的煩惱, 但身邊的友人不乏長期大爆特爆, 就算見皮膚科醫生食完抗生素抑壓一陣子, 但一停食藥又來停不了的爆, 而其中一位長期爆瘡的友人B, 正正就是我所說的了.

有見及此, 我口痕問 A-plus 通常咁的情況可以點樣處理, 佢地同我講其實個個人的情況都不同, 很難說一種方法就可以改善暗瘡問題, 叫我同我個朋友仔上來俾佢地睇朋友仔的皮膚情況先啦.


 

幫友人B 清潔完臉部, 再用分析儀做分析, 再詳細問友人的生活習慣及出暗瘡的情況, 發覺友人B 在經期前及經期間都好易爆瘡, 而且爆完D 暗瘡印好難退之餘又好快再爆, 真係一瘡未停一瘡又起….有見及此, A-Plus 就建議 友人B 先要清理皮膚底層的烏糟野, 這樣才可以令其中一樣引起皮膚生完又好快再生的東東 (即皮膚毛孔之前日積月累的污垢) 清走先, 再看皮膚之後的狀態再對正下藥.

 


 

今次A-Plus 用的就是這Miami Peel ® , 化學換膚療程令皮膚促進其角質層脫落, 加快皮層更新, 令底層細胞更快推出, 而其主要成份有

-          水楊酸 14% BHA (可溶解毛囊油脂, 鬆脫角質層及抑制皮脂分泌, 令毛孔暢通)

-          乳酸及檸檬酸 AHA (可加快角質更新, 美白)

-          麴酸 (有抗菌, 美白, 抑制黑色素及淡化黑斑)

-          對苯二酚 2% (減少黑色素及淡化色班)

 

而因為Miami Peel 用的成份及濃度連敏感人士皮膚都適合, 所以這個淺度至中度的換膚療程都可以幫敏感肌人士改善荷爾蒙斑, 暗瘡, 長期日曬及炎症後引起色素沉澱現象呢.

 

 

 

這個Miami Peel 同其他Peel 不同的地方, 他先要幫我友人B 敷返個保濕Mask , 之後先開始塗Peeling.

 

先用棉沾上Prepping Solution 塗整塊臉 作準備上Miami Peel 前最後一次清潔動作, 再用另一塊棉沾上Miami Peel, 塗整個臉部, 尤其是暗瘡特大的地方. 等上1-2 分鐘後, 再塗第二次 Miami Peel; 再等上1-2 分鐘後, 再塗第三次 Peel.

 

我友人B 說塗第一次Peel 的時候只聞到好大的酸味, 同皮膚感到有點 吉吉地’; 第二次塗的時候就感到皮膚焯熱同 那那地’, (我都見到她的皮膚變紅呢…); 但反而塗第三次時而且沒有什麼感覺呢

好快就做完Peeling , 再塗上臉霜先, 不過話說塗臉霜前美容師叮囑友人要有那那地的心理準備, 可能Miami Peel 沒有抹走 這是這個Peeling 的另一特色, 是需要停留在皮膚上6小時先可以洗臉抹走的啊~~所以可能化學作用, 塗面霜時友人都覺得 , 不過過了一會皮膚已經回復正常可以走得去街街食飯啦~~

 

 

走時A-Plus 俾咗支精華我友人搽.

 

這時做完Peeling 當晚拍的照片. 我友人B 說沒紅沒痛, 皮膚沒有異様.

 

這是做完第三天的情況, 友人B說洗完面好乾, 在大瘡瘡及鼻翼位見到有脫皮, 摸上兩邊面頰都有粗糙既脫. 所以我叮囑友人一定要日日敷Mask 出街搽防曬呀..

 

面部各處都有小皮屑冒起

 

去到第6 , 已經無脫皮, 但有3粒暗瘡新長出來 (我友人真的Keep 住爆瘡, 同好明顯聖誕期間無戒口啦, 朋友B, 要靚皮膚就要戒下口唔好食煎炸熱氣野食啦~~)

 

這是友人B 由第一天到第十天的變化, 用同一部手機同一環境拍照, 大家可以見到的是皮膚明顯白咗好多, D 暗瘡 (如右面下巴的3 粒大瘡)已經謝咗好多, 另外臉上的暗瘡印都開始見到有淡化.




再比較做Peeling 前同做完第十天的相片會再清楚. 如眉心及下巴的大瘡, 友人B 說比以前的快謝, 鼻同周圍既毛孔都乾淨了不少, 而臉頰的暗瘡印都明顯見到色素淡化了, 不過都有新的瘡長出來, 對做完第一次Peeling 來說這時正常, 始終對付頑强的暗瘡都需要時間的啊~~

 

做完這次後 A-Plus 繼續跟進友人B 的皮膚狀況再選擇適合的療程. A-Plus 公司不會要顧客買一個幾十次同一療程, 相反是跟據顧客當時的皮膚的狀況而建議合適的療程給顧客, 逐次收費, 所以不會有什麼Package , 什麼一次過買50次比買10次更平的東西出現在A-Plus (哈哈, 當然佢地都會有其他各項優恵給顧客的呢~~)

最後, A-Plus 今個新年度有新攪作, 就係A-Plus Referral System , 只要係新朋友未試過A-Plus 療程的, 只要去A-Plus 時講出我的會員號碼: AP-05985, 可享FACIAL 8折優惠一次; 或激光脫毛6.

 



 

再次感謝A-plus 提供療程.



Telephone: 27230616

 

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言